Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dat graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
1. Melden van de klacht
U kunt uw klacht melden via e-mail of schriftelijk:
-
E-mail: info@carparter.nl
-
Postadres: Carparter, Frankrijkstraat 7, 5171 PR Kaatsheuvel
Vermeld bij uw klacht altijd:
-
Uw naam en contactgegevens
-
Het ordernummer (indien van toepassing)
-
Een duidelijke omschrijving van de klacht
-
Eventueel foto’s of andere relevante informatie
2. Bevestiging van ontvangst
Na ontvangst van uw klacht sturen wij binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.
3. Behandeling van de klacht
Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan informeren wij u hierover en geven wij een indicatie van de termijn.
4. Oplossing
Wij doen ons best om samen met u tot een passende oplossing te komen. Als u het niet eens bent met de geboden oplossing, kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, zoals via Thuiswinkel.org of de Europese ODR-geschillencommissie (voor online aankopen binnen de EU).