Gegevens laden
Loading...

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dat graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

1. Melden van de klacht

U kunt uw klacht melden via e-mail of schriftelijk:

  • E-mail: info@carparter.nl

  • Postadres: Carparter, Frankrijkstraat 7, 5171 PR Kaatsheuvel

Vermeld bij uw klacht altijd:

  • Uw naam en contactgegevens

  • Het ordernummer (indien van toepassing)

  • Een duidelijke omschrijving van de klacht

  • Eventueel foto’s of andere relevante informatie

2. Bevestiging van ontvangst

Na ontvangst van uw klacht sturen wij binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.

3. Behandeling van de klacht

Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan informeren wij u hierover en geven wij een indicatie van de termijn.

4. Oplossing

Wij doen ons best om samen met u tot een passende oplossing te komen. Als u het niet eens bent met de geboden oplossing, kunt u de klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie, zoals via Thuiswinkel.org of de Europese ODR-geschillencommissie (voor online aankopen binnen de EU).

Door gebruik te maken van de website, stemt u in met het gebruik van cookies. Gedetailleerde informatie in Privacybeleid